2010. május 19., szerda

Meska

Hamarosan feltöltök néhány új fülcsit, csak sajnos most kicsit problémás fényképezőgép hiány miatt. Addig is néhány szót a meskáról. A meska egy szuper kis kreatív webáruház, ahol mindenki kialakíthat magának egy saját kis boltot, saját készítésű termékekkel. Ez az oldal jó lehetőség arra, hogy valamennyire megismerjenek, illetve, hogy te magad is olyan dolgokhoz juss hozzá, amiket senki más nem hord. Másrészt egy kis plusz pénzhez is juthatsz. Én is mindenképpen szeretnék boltot nyitni, csak sajnos van egy hibám, ami ebben eddig még mindig megakadályozott: minden darabot meg akarok tartani... mert mire elkészülnek, megszeretem őket. De a jövőben igyekszem kevésbé ragaszkodni hozzájuk. És ha sikerül, akkor hamarosan köszönthetitek Prugnát a Meskán!

2 megjegyzés:

Nasi írta...

Szia Prugna!
Nemrég találtam rá a blogodra, jó kis dolgokat csinálsz :) Ezzel sajnos én is így vagyok, hogy minden ékszerkémet megtartanék magamnak, de igyekszem ezen most már változtatni :)
Üdv, Nasi

Prugna írta...

Szia Nasi! Nagyon aranyos vagy, és megnyugtató, hogy nem csak én vagyok így ezzel. : )